recenze
Astariel 2: Akasa
Po prvním dílu své střílečky Astariel se autor David De Candia pustil do repete. A udělal velmi dobře nejen pro sebe, ale i pro hráčské okolí. Dnešní střílečka na první pohled zaujme „trochu jiným“ přístupem. Co tím myslím? I když je grafika poměrně strohá (byť s náznaky 3D prvků), na první pohled nevýrazná, přesto je hra prodchnuta inovací a chutí dokázat sobě i světu, že na to má. Po perfektně provedeném tréninku (tutorialu) se střemhlav vrháme do víru orgasmických střílecích orgií, které musí uspokojit každého fanouška žánru a dosti možná i fanoušky žánrů jiných. Kdo si vzpomíná na 8-bitové (a později i 16-bitové) klasiky s názvem Uridium a Xevious, ten mi musí dát za pravdu. Zvláště pak když jde o novátorský mix obou stříleček. Hra dle autora obsahuje 15 zajímavých levelů (já hambář se prodral pouze pěti…), v každém z nich na nás čeká nějaký ten boss v podobě aktivní raketové hlavice. Zvukové pozadí je vcelku ucházející. Jedinou malou kaňkou na dnešním kousku jsou systémové požadavky na freeware hru lehce nadnesené – CPU 1.5 GHz a 512 MB RAM není právě málo.
Nebudu zdržovat, jistě si již chcete Astariel 2 stáhnout, takže…stahujte, hrajte a relaxujte.
stáhnout hru
- grafika
- hratelnost
- atmosféra
- hardwarové nároky
- vydáno:18.05.2006
- autor: David De Candia
- jazyk:en
- požadavky:P IV, 512 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:1273
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:6.6MB